~ Ya Allah! Apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah bagiku, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah untukku, apabila di laut maka naikkan, apabila jauh maka dekatkanlah bagiku, sekiranya dekat maka permudahkanlah untukku, sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untukku mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi berkat sehinggakan ku tidak memerukan sesiapa selain dariMu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Dikau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu. Amin. ~

Monday, March 3, 2014

Gigih Cerita ESP... Bagus Sangat Ke?


Assalamualaikum and Morning...

MG ni selalu cerita pasal ESP, jatuh cintalah, jatuh hatilah... sampai macam tu sekali...betul ke MG ni, ke saje nak pikat orang ramai....

Halooo... bukan senang tau MG nak jatuh hati pastu nak sharing2 dengan uols tau...

Meh.. berkenalan dulu dengan ESP, apa ke bendanya ESP ni?

ESP... Apakah sebenarnya?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nama penuh dia, Energizing Soy Protein, Soy Protein Isolate Powder. Ia merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting.

Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. 1 canister ESP = 850gm. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. Serving size 28g atau 3 tablespoons. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.



Apa yang best sangat kalau consume ESP?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mestilah banyak yang bestnya, mestilah banyak benefitnya, kalau tidak bukanlah hot item namanya right?

Jom tengok manfaat2 penggunaan ESP ni. Antaranya:

# Kekal Muda/Awet Muda ~~ Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

# Baik Untuk Hormon ~~ kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

# Baik untuk Prostat ~~ genistein yang terkandung dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

# Kulit berseri dan anjal/Kulit Remaja ~~ Meransang pembentukan semula  kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, mempercepatkan pemulihan luka dan mengurangkan kesan parut.

# Pemberi tenaga segera ~~ Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain-lain.

Membaiki Pigmentasi ~~ Membaiki masalah rambut seperti melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

# Membaiki Memori ~~ meningkatkan kualiti ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

So, sekiranya uols ada masalah2 di atas MG mmg galakkan sangat untuk consume ESP... insyaAllah dapat membantu selesaikan masalah anda.. pasti uols pun jatuh hati...

Fast Action Fast Result
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/suemohd%20

Sue Mohd Si Mama Gorgeous
013.510.0005
Never stop to HELP OTHERS TO HELP OTHERS TO HELP OTHERS

#nantikan lebih banyak info ESP later

No comments:

Post a Comment