~ Ya Allah! Apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah bagiku, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah untukku, apabila di laut maka naikkan, apabila jauh maka dekatkanlah bagiku, sekiranya dekat maka permudahkanlah untukku, sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untukku mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi berkat sehinggakan ku tidak memerukan sesiapa selain dariMu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Dikau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu. Amin. ~

Tuesday, July 30, 2013

Detik Perkenalanku....



Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua....

Bismillahirahmannirahim....

Syukur Alhamdulillah.... dengan izinNya, blog ini berjaya disiapkan...

Apa tujuan blog ini? Setiap apa yang kita lakukan mesti bersebab betul tak? Ok... matlamat utama blog Mama Gorgeous ini adalah untuk berkongsi pengalaman dan ilmu mengenai produk SHAKLEE yang berjaya menambat hati Mama Gorgeous sebelum ini. Semoga dengan perkongsian ini kita akan mendapat manfaat bersama...InsyaAllah. Sesuatu yang baik harus dikongsikan bersama.

Sebagai wanita bekerja dan mempunyai lima orang anak yang kebanyakkannya lelaki dan InsyaAllah dalam masa terdekat bakal menimang seorang lagi cahaya mata, tanpa pembantu rumah, hanya dibantu oleh suami tercinta, Mama Gorgeous mencari-cari produk apa yang sesuai untuk saya dalam mengekalkan  serta menambah tenaga dalam menjalankan kerja-kerja harian dan melayan kerenah anak-anak.  Akhirnya saya mencuba produk Shaklee, Set Hamil yang diperkenalkan oleh rakan sepejabat pada ketika itu, Terasa kelainan setelah beberapa minggu consume, menjadikan Mama Gorgeous amat positif dan jatuh cinta terhadap produk Shaklee.

Perasaan cinta inilah yang mendorong Mama Gorgeous untuk menyertai keluarga Shaklee...

So jangan lupa follow blog Mama Gorgeous untuk mengetahui pelbagai jenis produk Shaklee...

Fast Action Fast Result
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/suemohd%20

Fast Action Fast Result
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/suemohd%20

Sue Mohd Si Mama Gorgeous
013.510.0005
Never stop to HELP OTHERS TO HELP OTHERS TO HELP OTHERS

No comments:

Post a Comment