~ Ya Allah! Apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah bagiku, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah untukku, apabila di laut maka naikkan, apabila jauh maka dekatkanlah bagiku, sekiranya dekat maka permudahkanlah untukku, sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untukku mendapatkannya, juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi berkat sehinggakan ku tidak memerukan sesiapa selain dariMu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Dikau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu. Amin. ~

Saturday, June 14, 2014

MG.. PLEASE Share Cara JOIN SHAKLEE!!!!!


Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua..

Semoga hari ini uols semua senyum je.. Senyum tu syukur tau, senyum tu boleh bantu orang lain gembira tau.. so senyum je hari ni k..

Tapi hari ni MG bukan nak cerita pasal senyum.. tapi MG nak story-mory bagaimana caranya uols nak join Shaklee.. tidak kisah nak join untuk consume sendiri atau untuk memulakan bisness Shaklee..

Tapi selalunya kan... bukan nak kata, normally yang consume sendiri ni, kebanyakkannya terjebak dalam bisness.. hahaha, so jangan terkejutlah uols nanti kalau ini terjadi dengan uols.

Soalan yang sentiasa menjadi soalan cepumas dari semua yang berminat nak join member ialah MODAL... berapa banyak MODAL yang diperlukan untuk join... kalau consume sendiri berapa? kalau nak buat bisness berapa?

Tergelak tau dengan diaorang tu... UOLS.. ni MG nak bagitau, consume sendiri ke, bisness ke, MEMBERSHIP FEE dia sama je.. ulang suara.. sama, dan sangat affordable.

Affordable.. berapa RM yang diperlukan? Bagi yang sanggup untuk mengeluarkan MODAL, uols bolehlah melabur sebanyak RM75 untuk yang berada di Semenanjung Malaysia (dalam perkataan - TUJUH PULUH LIMA RINGGIT SAHAJA termasuk postage), RM85 untuk yang berada di Sabah dan Sarawak , bukankah ini sangat MURAH.

OK... ada juga yang bertanya, MG, saya tak sangguplah nak keluarkan RM75 tu, no budgetlah? PUN noleh diselesaikan masalah anda. Ini menarik. Caranya go for FREE MEMBERSHIP. Bagaimana nak JOIN FREE MEMBERSHIP?

Ada beberapa cara untuk uols nak JOIN FREE MEMBERSHIP;

1. untuk dapatkan FREE MEMBERSHIP, perlu buat belian sebanyak 200PUV atau RM650. So uols SPEND sejumlah wang tersebut uols dapat PRODUK SHAKLEE dan secara AUTOMATIK boleh sign as MEMBER SHAKLEE.

2. still tidak mahu keluarkan atau tiada MODAL, uols boleh lakukan ini. Dapatkan order dari customer seperti kawan-kawan, saudara-mara, jiran-jiran dan sewaktu dengannya, then apabila cukup order RM650, boleh bagitau MG, MG register untuk FREE MEMBERSHIP
CARA-CARA JOIN SHAKLEE
SANGAT MUDAH. Ianya semudah ABC. So sekarang uols boleh senyum, dan mula berfikir nak JOIN SHAKLEE cara bagaimana.

MG.. Kalau spend RM650 untuk JOIN SHAKLEE, perlu bayar postage juga ke? I totally tak nak keluar modal ni? Jawapannya, YER!!! Uols still perlu SPEND RM10 untuk postage ke Semenanjung dan RM20 ke Sabah dan Sarawak. So, kalau memang tak nak keluarkan modal, cari order sampai RM800 (Semenanjung Malaysia) atau RM1000 (Sabah dan Sarawak) then tidak perlu keluarkan extra money untuk POSTAGE, dengan erti kata lain, FREE POSTAGE

Sekarang uols dah tau cara-cara untuk JOIN MEMBER. Maka uols mesti nak tau RENEWAL FEE untuk SHAKLEE MEMBERSHIP berapa pulak, right? Tu.. menggangguk dah nak tau. MEMBERSHIP untuk SHAKLEE adalah LIFETIME, maknanya uols tidak perlu bayar apa-apa pun lepas register. Best sangat kan.. MEMBERSHIP NSK, MYDIN pun uols perlu RENEW, tapi JOIN SHAKLEE uols tidak perlu tidak perlu RENEW.
WORTH MONEY.. LIFETIME MEMBERSHIP
Cara JOIN SHAKLEE dah tau, RENEWAL SHAKLEE MEMBERSHIP dah tau, Sekarang uols mestilah nak tau apa kebaikan-kebaikan atau manfaat yang uols boleh dapat bila dah JOIN SHAKLEE. Sudah pasti uols akan dapat manfaat sekiranya JOIN SHAKLEE.

Antara kebaikan menjadi MEMBER SHAKLEE;

1. uols boleh membeli pelbagai rangkaian PRODUK SHAKLEE yang terdiri daripada PRODUK KESIHATAN BADAN, PRODUK KECANTIKAN KECANTIKKAN dan PRODUK KESIHATAN KEDIAMAN dengan diskaun hebat dari 15% hingga 20%. Banyakkan.

2. PRODUK SHAKLEE semakin hari semakin diterima rakyat MALAYSIA, kalau tidak masakkan JUALAN PRODUK SHAKLEE melonjak sehingga 200% pada tahun 2013. Maka memang ramai yang mencari distributor untuk membeli malahan untuk join ahli kerana untuk JOIN MEMBER perlu seseorang yang SPONSOR. So, secara tidak langsung, anda boleh mendapat customer dan downline. So, dalam era ekonomi yang semakin mencabar PENDAPATAN ISI RUMAH, uols boleh jadikan ia sebagai SIDE INCOME.

3. Bagi mereka yang berkelayakan, uols mampu mendapat, CASH BONUS, CAR BONUS, CONVENTION BONUS. Uols mesti mahu melancong ke luar negara secara FREE yang BERTARAF 6 BINTANG right.

Tambahan atau BONUS untuk uols yang JOIN SHAKLEE di bawah GROUP MFMS;

Bagi yang mahu berjaya, JOIN SHAKLEE di bawah GROUP MFMS merupakan satu langkah yang SANGAT BIJAK. Ini adalah kerana anda akan diberikan;

1. KEISTIMEWAAN untuk JOIN SECRET GROUP kami di mana uols akan diberi GUIDANCE SEPENUHNYA untuk memulakan bisness dan meneruskan kerjaya uols bersama SHAKLEE. SECRET GROUP ini hanya EKSKLUSIF untuk AHLI MFMS sahaja.

2. Dalam GROUP MFMS ini uols bakal mendapat segala info atau maklumat mengenai PRODUK SHAKLEE serta TESTIMONI berjaya. Yang menariknya juga, Uols akan didedahkan dengan segala ILMU MARKETING, sama ada ONLINE mahupun OFFLINE. MOTIVASI yang berpanjangan, serta hidangan kisah KEJAYAAN LEADER-LEADER yang PELBAGAI CORAK juga tersedia.

3. Malahan, dalam GROUP MFMS, penekanan bukan hanya dari sudut duniawi tetapi juga dunia HAKIKI. BERJAYA DUNIA dan AKHIRAT merupakan salah satu PRINSIP yang diterapkan dalam GROUP MFMS.

Pendek kata dalam GROUP MFMS, teamwork kami sangat SUPERB. Maka tidak hairanlah semakin ramai yang BERJAYA meraih INCOME sebanyak 4, 5 mahupun 6 ANGKA. HEBATTTTT

So, buat sesiapa STILL confius, MG harap sudah jelas dengan penerangan-peneranga MG. Nasihat MG, bertindaklah sekarang. TIADA istilah TERLEWAT untuk sesiapa yang mahu BERJAYA. PELUANG sudah terbentang, tunggu uols pulak untuk bertindak dan memulakannya.

Untuk pengetahuan uols, dengan BONUS SHAKLEE lah saya boleh menghulurkan lebih buat IBU tersayang, memenuhi sedikit sebanyak keperluan insan keluarga tersayang serta membantu orang disekelililing MG. Dengan pendapatan ini juga MG mampu menghulurkan lebih banyak untuk sedekah, infaq, zakat serta wakaf. Kalau dulu MG hanya mampu menghulurkan RM10 untuk semua itu, tetapi sekarang MG berjaya UPGRADE diri untuk memberi lebih. Bukan MG hendak menunjuk, riak atau bangga diri, tetapi itulah hakikatnya. Bagaimana MG mahu memberi lebih dulu, sekiranya tiada lebihan. MG bersyukur sangat dengan kehidupan MG sekarang. Lebih tenang dan bahagia. InsyaAllah, MG akan memulakan PROJEK QURAN, TELEKUNG serta KEPERLUAN SURAU dan MASJID yang lain sedikit masa lagi bersama KELUARGA TERSAYANG. InsyaAllah, MG juga mempunyai impian untuk menjadi WAHM bila target yang ditetapkan tercapai.

ALHAMDULILLAH.. HIDUP LEBIH BANYAK MEMBERI
Semoga perkongsian MG ini dapat memberi IDEA buat uols yang berminat JOIN SHAKLEE dan yang mahu keluar dari COMFORT ZONE. InsyaAllah, MG akan terus berkongsi KEBAIKAN dan MANFAAT pada masa akan datang. Bagi yang berminat boleh contact MG melalui nombor di bawah.

Fast Action Fast Result
http://www.ebookniaga.com/sorryboss/suemohd%20

Sue Mohd Si Mama Gorgeous
013.510.0005
https://www.facebook.com/sue.mohd.7

Never stop to HELP OTHERS TO HELP OTHERS TO HELP OTHERS

No comments:

Post a Comment